Jumaat, 31 Disember 2010

Salam... Ada org x?

Lama dah xupdate blog nih, rasanya dh msuk berbulan2 dah... Sok dh tahun bru 2011, rasanya xdela perubahan yg drastik dlakukan... Azam baru pun sekadar nk langsaikan hutang azam yg lama, 2pun lum tau dpt habiskan dlm thn ni... Nmpaknya azam utk thn ni msh sama, nk selesaikan azam lama yg terhutang hurm...

Ok2, bnyk perubahan dlm hdp aku yg berlaku dr awl, pertengahan n hjg thn ni... Aku nk baiki diri jg, smga Allah menguatkn imanku Amin... Setakat ni, apa yg aku inginkn alhamdulillah aku dpt tempuhi dgn aman... Segala kepahitan dlm 1 thn lebih yg aku lalui, tlh dpt aku lalui dgn izinNya... Trma kah Allah krn memberikan aku sebuah kesempatan yg sgt indah buat aku, aku bersyukur sgt2...

Thn lepas jg membawa makna bahagia buat czn2 ku yg dh bertunang n berkahwin, smga korg bhgia hnga k akhir hayat Amin... Xlupa jg buat shbt baikku, skg dh mengandung, smga Allah sentiasa melindinginya walau dmana dia berada Amin...

Tiada ulasan: