Isnin, 28 Mac 2011

Heh... Ada ku kesah???

Salam...

AAARRRRRGGGGGHHHHH!!!... Dia buat hal lg!!!... Knapa la manusia nih ska sgt nak mengada... Taula ko dah ada tudung style baru... Elah baru nak pakai ker??? Aku dah pakai bulan MAC, 2010 lg tau... Huh, ada ku kesah??? Heh ;-p

Ken main lg dia dok tayang depan aku... Aku bukan perasan tp dah mmg kenyataan... Alah baru nak merasa ker??? Aku dah lama merasa tau... Kalau ye pon nak begaya, pg la dkat org lain... Nak aku ikut ker? Heh xpayah, nanti ko ckp aku lak ikut ko kan... Tp??? Rasanya ko lum ada lg koleksi yg ada kilat2 n sequin kan?... Heh nanti aku tunjuk ek huhuhu... Huh, xkesah pon heh...

Td bukan main lg siap dok pusing tgk muka aku, sengaja la 2, tggu aku respon la spy ckp "Wah cntknya tudung ko" Kalau aku sambung lg ckap "Alah aku dah ada style tudung camni, lama dah... Bulan Mac, 2010 lg... Nak bukti ker???... Trend ni dah lama ada... Ko jer baru nak pakai huhu... Skg org pakai Pashie+Shawls malah inner lg tau..." Ha kang ko mara lak... Sib baik td sabo jelah... Lgpun apa la tujuan ko nak buat cam 2??? Eh xde pekdahla... Kalo nak pakai 2 pakai jelah... Xyah la sengaja nak lalu depan2 dg slow motion smbil tgk muka aku lak 2...

Blog ni aku yg pny, so sukati aku la nak cakap apa kan... Ada ku kesah??? Heh... Lgpun bukan ko yg baca... Aku sendiri jer nak luahkn perasaan yg terbuku kat hati aku yg tgh geram ni... Org kata, hilangkan tensen pala hotak yg tgh berkarat... Mcm2 cara ble guna... Aku??? Ni ant slh 1 medium yg best jgk la kalo diguna (2pun kalo ada ilham... Kalo xdak, sikit habuk pon hampeh nak dpt huhu)...

Eh??? Apsal la aku sejak 2 menjak ni dok nak marah org jer nih??? Hmm ni mesti ada kes yg xsettle ni tau... Mgkn???... Huh... Patutla xdpt kawal emosi nih... Rupanya dah nak dekat dah hmm...

Hmm apa2 hal pon, hidup mesti diteruskan... Hal kecik camni besa berlaku kt dunia yg fana ni... Ingat, semuanya jg pinjaman... Rupa cantik ker, xensem ker, tua ker, muda ker semuanya akan diambil semula oleh Pemilik Kita iaitu YG MAHA ESA...

Kalo xlepaskan, takut berbuku dlm hati kang xpasal2 meletup, susah jg kan... Maaf kepada yg terbabit dlm citer nih... Org 2 ada kaitan dg yg masih hidup huhu...


Terima kasih kerana membaca... Yg baik dariNya n yg buruk drku jg...

Nak tdo dlu, mudah2an sok akan membawa kebahgiaan buat aku Amin... Salam...

Tiada ulasan: