Ahad, 27 Mac 2011

Sok kja??? Malahnyo hmm... Sabo jelah...

Salam...

Kenapa ya? Mula2 aku msuk kja lbe kurg 5 lbe thn lepas ok jer kaum lelaki ni especially yg dah 40 ke atas... Yelah, org baru la katakan... Alah bisa, tegal biasa la nanti 2 kot huhu... Tp yg peliknya, kaum ni suma nak citer bnda yg bukan2... Nak kata aku ni kuno xjuga tp agak2la kalo nak citer bnda2 yg mlibatkan citer org yg dah kawin ni...

Aku ni masih bujang oii, xfhm2 lg ker?... Yg senior la (lelaki dan perempuan), ketua aku la terutamanya... Dia ni suka sgt putar belit cerita yg membawa 2 maksud yg berbeza, pdhal bnda yg xde kene mengena tp kalo dislh ertikan ble membawa maksud yg lain... kwn2 aku yg lain pon sama jg tp dorg ni ada masa2 tertentu jer nk citer@putar belit erti sesuatu perkara 2... Yelah nak hilangkan boring kja kot, bahan2 camni slalunya mujarab kalo jd gurauan semata2 huhu...

Tp yg aku peliknya, ketua aku ni jg yg ska citer bnda2 alah ni... Bosannya... Bekas ketua ska nak ambil kesempatan n kdg2 ska citer yg berbunyi ke arah s**... Pas2, dia pindah... Dpt ketua baru... Mula2 jer ok, kira mesrala jg... Yelah sama bangsa tp??? Hmm hampeh jg...

Pnh aku ckp dg dia "Knp ya kaum lelaki ni? Kalo yg dah tua2 2 kan ska sgt citer bnda2 yg melibatkan s**??? Apa dah xde bhn citer lain ke nak dbualkan??? Knp mesti ni jg topik yg menjadi plhan???" Tau apa dia jwb??? "Ei rugi tau sbb kau belum rasa... Se**p"... Cis!!! Gatal dan miangnya dia ni hmm... Apa, dia ingt aku sama jer ke dg kwn dia yg lain 2??? Eh bolayan la huh!!!...

Mgkn org zaman skg ble ktakan aku kuno tp itu hak aku... Aku pny ska la nk ambil tau@x... Peribadi aku... Huh, aku bosan dg persekitaran yg camni, ada ketua pun xhormat dg pekerja bawahan... Camna nak dijadikan cth kalau camni??? ARGHHHH!!!... TIDAK!!!...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lelaki memang camtu, lagi tua lagi banyak lemak kat perut, hahahhaha...