Ahad, 30 Mac 2014

Saja2...

Assalamualaikum...

Hmm... Ari ni waktu ku bermalas2an di rumah... Mls buat itu & ini... Bgn pn lmbt... Perasaan cemburu kian menebal dlm hati... Kadang2 aku seronok dg hari2ku yg 'indah'... Kdg2 aku sedih sendiri... Trasa jiwaku kosong walau ada yg menemani dsekelilingku...

Bkn diriku@jiwaku yg kosong tp imanku yg kosong... Aku dahagakan kasih syg Allah... Aku dahagakan Syurga & pahalaNya... Tapi... Krn 'keindahan' dunia yg sementara 2, aku alpa dg sgala2nya...

Ya Allah... Kau berilah aku kekuatan n ketabahan... Sesungguhnya dugaanMu ini amat kuat bgku meski Kau telah tentukan dugaan kpd manusia mengikut kemampuan msing2...

Kdg aku berada djln yg lurus & lebih bnyk brada djln yg salah... Sesungguhnya utk istiqamah itu amat susah bagiku Ya Allah...

AMPUNKANLAH DOSA2KU AMIN...

Tiada ulasan: