Ahad, 24 Ogos 2008

Post ari nih...

Td pagi, aku ikut mak ngan bapa pg k bandar shopping... Alah shopping ckit brg jer buat nak menambah brgn tuk kenduri mlm jumaat ni... Brg2 asas jer... Tapi ntah knp aku rasa cam lain jer... Ye lah, biasanya aku duk umah jaga nenek... Jrg nak pg shopping sama2 ngan dorg... Slalu kna tinggal jer hehe... Skg ni, nenek dah xder... Rumah pun tggl 'kosong'... Cam lain jer rasanya klau tgglkan rumah 2 cam2...

Hmm... Biasanya, aku heppy bila pg shopping ngan dorg, tapi ari ni, xbrp nak hepi sgt la... Mgkn aku masih terkenang saat2 bersama arwah... Lgpun xlama lg kan nak puasa, pas2 nak raya plak...

Klau dlu, aku ingatkan ble la nak salam tangan arwah raya nanti, tapi... Allah lebih sygkannya... ;-( Smoga Allah mengampunkan dosa nenek dan menempatkannya dlm golongan yg beriman AMIN...

4 ulasan:

azmi yusof berkata...

kita mengalami kehilangan orang yang disayang...sampai masa kita juga akan pergi..post ni mengimbau kenangan saya...saya kehilangan ibu...raya suram tanpa ibu...

melayuangkat berkata...

Assalamualaikum anakku,

Semoga Allah juga akan memberkati terus hidup kamu,..... seorang cucu yang amat menyayangi dan menghargi jasa jasa neneknya.

Nia berkata...

Salam Dang Ijah, tumpang lalu ye..

Memang sedih kalau orang yg kita syg tiba2 meninggalkan kita. Sayu terasa kalau terkenang. Kalau waktu2 kita teringatkan dia tu, sedekahkan lah fatihah dan doa kan lah kesejahteraan dia di sana. Walaupun dia dah takde, kenangan dia tetap hidup di hati kita kan..

Dang Ijah berkata...

Yer En Mohd Nor Azmi, mmg suram klau braya tanpa org yg kita syg... rasa sedih sgt2...

Walaikumsalam Makcik...
AMIN & Terima kasih atas doanya...
Saya pun doakan spy makcik akan sihat walafiat dan dpt mengerjakan ibadah dgn sempurna AMIN...

InsyaAllah Unlisted_one... Terima kasih atas peringatan dan panduannya...