Ahad, 10 Ogos 2008

So... Sad... ;-(

Sad... ;-(

So sad... ;-(

Aku perlukan bahu seseorang yg ble aku pinjam & letakkan kepala aku... Mgkn sekurang2nya, ini ble kurangkan kesedihan yg aku alami skg ni... Biarpun xde airmata yg keluar... Tapi hatiku amat sedih... ;-(

Mgkn org ingt aku ni kuat, tapi sebenarnya tak, aku lemah dlm diriku sendiri... Aku lemah dlm emosiku sendiri...

Kpd sesiapa yg aku pnah kongsikan masalah aku yg xder kaitan dgn korang, aku minta maaf bnyk2... Aku xbermaksud nak tambahkan masalah korg yg telah ada selama ni, cuma aku xble terlalu simpan dlm hati... Aku manusia yg xkuat... Aku perlukan kamu tapi... Secara xsengaja, mgkn aku telah menambahkan masalah yg telah sedia ada dlm diri korg... Maafkan aku ya?... Huhuhu...

;-( Sad...

;-( Sad...

;-( Sad...

Harap, korang akan terus beri aku sokongan... Anyway... Knp aku sedih?... Sbb nenek aku sakit skg nih... Hmm...

- (@-@) -
- Dang Ijah -

Tiada ulasan: