Rabu, 16 Julai 2008

Hmm... xder tajuk...

(",)

Hari ani, biarpun kerja kat pjbt tetap ada, aku cuba buat sebaik mungkin... Semalam, aku xdpt nak update blog sbb hujan lebat sgt dan berpetir... Emosi pulak?... Hmm???... Dari hari isnin tu tak brp nak stabil... Adalah sbbnya... Mgkn... Sbb... Ish... Adalah... Hari nie... Ok skit lah...

Aku cuma geram dgn perangai org2 yg kat pjbt 2 yg tanpa mereka sedari... Yg aku tahu mmg cemburukan aku... Aku bukan nak bodek ketua pun tapi aku tahu ada mata2 yg sempat melihat ke arahku bila ketua nak minta tlg aku buat sesuatu utknya...

Bukan baru skg dorg buat gitu tapi dr mula aku keje lagi aku dah perhatikan dah... Dorg ingt aku xtahu kot... Aku cuma diamkan diri & perhati jer...

Alah... Lantak korg lah nak kata apa, yg ptg niat aku baik & xder niat nak bodek ketua... Fullstop... Mgkn betul kata kakak sepupu aku... Kita ni, kalau selalu ketua bg keje bukan sbb nak susahkan kita tapi krn dorg percayakan kita & percaya yg kita boleh buat keja yg dorg suruh dgn baik...

Kdg2 aku mls jugak nak buat tapi tangan aku ni, gatal jugak nak buat biarpun dlm hati ni berkata2... Hmm... Cam jadi tak ikhlas la pulak kan hehe... Kalau xbuat pulak kang dikata makan gaji buta pulak... Alih2 buat la jugak hehe...

(@_@)
xtau nak tidur awal malam2...

2 ulasan:

Kurie berkata...

semua orang nak rasa mereka pandai padahal bodoh...

jadi, pandai-pandailah kawan ngan orang bodoh supaya kamu lebih cerdik dari mereka...

adios...

Dang Ijah berkata...

Hmm... Thx atas nasihat tu... Setiap hari pun aku cuba berfikir spy lebih cerdik drpd mereka...

(@_@) Burung Hantu...