Ahad, 20 Julai 2008

Sorry seems to be the hardest thing...

Akum...

Aku ader lagi la... Aku nak curhat (curah hati - ikut bhs org Indonesia) kat sini...

Dlm beberapa hari yg lepas, aku dah mengatakan sesuatu yg aku tak ingin katakan... Sbnarnya... Aku mmg nak jugak dapat sesuatu yg buat aku tapi... Maaflah... Aku dah 'm_r_j_k'...

Aku sedih sebenarnya mengatakan sesuatu tu, tapi... Dah terlalu lama... Aku buat2 jer mengatakan benda lain tapi... Actually... I want that... The thing for me...

Benda lain yg aku katakan tu mmg berkait la jugak... Tapi... Hmm... Huhu... Tuhan tlglah kuatkan semangat aku...

Kalau ader yg terasa, aku mintak maaf dr hujung kaki sampai hujung rambut sbb tak berterus terang...

Krn aku mengatakan sesuatu yg aku tak ingin katakan... Really... I mean it actually...

Aku bukan apa, cuma nak jaga nie jer... RELATIONSHIP aku... Dgn ko...

Kalau apa yg aku buat ni salah, maafkanlah aku...

- aku bha nie (@_@) -
- Dang Ijah -
- si burung antu -
- yang nda tau kan tidur awal mlm2 -

Tiada ulasan: