Isnin, 21 Julai 2008

Luahan...

Aku bukanlah sorg yg pandai... Pandai dlm menyenangkan hati org... Aku cuma sorg yg lemah... Tapi... Bukan lemah terus... Ada ketikanya aku boleh jugak menjadi kuat, tu pun dgn izin-Nya...

Semalam, pandangan aku berair... Aku pun tak tau air ini tuk apa... Mgkn dia dah lama nak kuar kot, tu la pasal dia kuar jugak akhirnya... Legalah jugak dia sedikit... Tapi dia macam belum puas lagi nak kuar...

Hmm... Ntahlah... Aku masih lagi dibayangi sedih itu... Kesal... Menyesal... Semua ada dan semuanya sama saja...

Menyesal krn mengatakan sesuatu yg bukan kemahuanku sendiri... Aku bukan camni... Tapi aku telah buat sesuatu yg bertentangan dgn kemahuanku sendiri...

Hmm... Ntahlah...

Tadi tengahari ada mesy persatuan... Aku dilantik sbg s/u... Pdhal dorg sesajer nak kenakan aku huh... Bertuah punya kawan... Aku tak nak tapi dorg sebulat suara dah sokong aku hmm... Nak buat camna... Terpaksa dalam rela... Alasannya???... Aku ni org junior dlm opis tuh... Pada hal nak kenakan aku la tu, bukannya aku tak tau...

Apa2 pun, aku akan cuba buat yg terbaik... InsyaAllah... AMIN...

- (@_@) -
- Dang Ijah -

Tiada ulasan: