Rabu, 9 Julai 2008

Tak sehat...

Akum...

Dari semalam lagi aku dah rasa cam lain dah... Rupa2nya tak sedap badan jer... Tadi aku rasa nak cuti tapi hati aku mengatakan... "Kalau larat, kerja la dulu... Kalau tak larat nanti, boleh la ambil cuti rehat jer"... Aku kerja jugaklah... Dan ada hikmah la jugak aku kerja td tu sbb banyak staff yg ambil cuti sbb ada urusan peribadi dan ada yg sakit...

Aku?... Mmg la rasa cam nak demam tapi aku tak makan ubat sbb mak larang... Lagipun bukannya teruk sgt sampai tak larat nak jalan... Mak kata, kalau sakit jgn terus makan ubat, nanti terbiasa... Sakit sikit jer nak makan ubat... Mean mak aku tak nak kebergantungan terhadap ubat tu terlalu tinggi... Tak baik tuk badan... Selagi boleh tahan, tahan jer... Kalau dah teruk, makan la ubat sepuas2nya hehe...

Ok lah... Setakat tu jer nukilan buat masa nih...

(@_@)
Dang Ijah Si Burung Hantu
Nda tau kan tidur awal mlm2...

Tiada ulasan: