Rabu, 2 Julai 2008

So sad...

Hmmm...

Ari ani, aku karaja cam biasa... Ada perkara yg best dan ada jua inda best banar... Perkara yg best cuma ada sesi begambar tuk majalah skolah ja tadi...

Hmm... Aku sebenarnya masih kecewa dan sedih pasal perkara atu... Hmm... Pada hal, aku udah plan kan bajalan ka mana2 mun aku jadi ka sana nanti biarpun bukan tahun ani... Tapi... Bukan semua perkara / benda yg kitani maukan dlm hidup ani ble dapat... Kan?... Mun ku banar-banari pun, sama juanya... Nda jua aku kan mandapat?... Iya kah?... Hmm... Susah banar... Mun ku ingat perkara atu, sadih banarku tapi nda ku tunjuk banar2 dgn siapa2... Cuma ku taruh dalam hati saja... Eee... Malasnya aku... Hmm... Camnalah aku kan manyanangkan hati ku ani?... Hmm... Huhuhu... ;-(

I am just pretend to be like a happy girl... But... In my heart... No one knows... How bad the feelings are... ;-(

I am not like the other girl that can go out anytime they want... And everywhere they want... Coz... I am not treat like that... But... Deep in my heart... I want to be like them (but not sosial, just go out to windows shopping only)... Maybe thats only in my heart... Ah!... Never mind... Maybe my parents know whats the best for us... Hope so...


Its me!!! (@_@)
"Si Burung Antu that don't know how to sleep early every night..."

Tiada ulasan: