Sabtu, 26 Julai 2008

(",)... Syukur...

Hari ni, aku agak hepi gak sbb nenek aku dah baik sikit dah kaki dia... Mak aku dah bg dia ubat tuk sakit + sengal2 otot... Alhamdulillah... Dlm dua hari la dia sakit... Sian jugak ngan dia... Agaknya camni la klau kita dah tua nanti kan?... Hmm... Minta2 Allah mudahkanlah segala apa yg dilakukan nenek aku w.pun sekadar duduk makan sirih, tgk tv, tidur, layan blues, baca tasbih n apa2 la yg dibuatnya...

Cuma... Hari ni, aku kat umah jer... Kira aku nak kuar pg bandar ari sabtu depan ni tapi ada org kwin plak... Dah tentulah mak n bpak aku kna jemput... Hmm... Alamat dok umah lg la gamakanya...

Lihat blog kwan aku smlm, dengkinya aku... Best ooo... Hmm... Nanti aku nak tanya ngan dia la camna nak add background cam tuh...

- (@_@) -
- Dang Ijah -

Tiada ulasan: