Jumaat, 25 Julai 2008

Yg sedey & yg hepiii...

Kelmarin ada 2 berita... 1 sedey ;-( & 1 gembira ;-D...

Yg mana dlu aek???... Mmm... yg sedih la dulu...

Yg sedihnya, nenek aku jatuh ke lantai lebih kurang jam 3 pg kelmarin semasa nak tutup suis kipas dlm bilik dia... Peha dia sakit... Kebetulan mmg kaki sebelah kirinya 2 mmg dah sakit dr mgu lepas lg... Ditambah lg jatuh kelmarin, sakitnya pun bertambahlah... Biliknya ni cuma diterangi oleh lampu kat luar jer... Faham2lah... Org tua kan... Mata pun dah xbrp terang & kudrat pun apalah sgt... Terpaksalah dia kena papah bila nak ke tandas... Tapi td aku tanya dgn makcik aku, dia kata cam ok jugak la... Syukur Alhamdulillah...

Yg gembiranya... Aku dah dpt surat pengesahan dlm perkhidmatan... Yeyyyyyy!!!!... Hepi sgt nih... Mmm... Nanti aku nak share la ngan kengkawan aku... Bukan nak menunjuk tapi sekurang2nya aku taknak dikata sbg kwan masa susah jer, masa kita senang ni pun kena la share kan?... Mmm... Kalaulah ko ada kat cni, mgkn aku dah belanja ko makan ker? hehe...

- (@_@) -
- Dang Ijah -

2 ulasan:

Kurie berkata...

tahniah untuk anda...

pergi ke kedai berhampiran, beli apa2 yg patut, raikan dgn sapa2 yg patut dan yg tak patut...

adios...

Dang Ijah berkata...

Terima kasih... Alangkah baik kalau saing kawe ikut sama meraikan kegembiraan ni kan? Hmm...

(@_@)
Dang Ijah